Darmowa dostawa chłodnią dla zamówień powyżej 150 zł. Więcej kupujesz - więcej zyskujesz! Nie dotyczy wysyłki kurierskiej.
Darmowa dostawa chłodnią dla zamówień powyżej 150 zł.
Najbliższa dostawa 26.10
Sprawdź pełny kalendarz dostaw.
26
październik
do kasy suma: 0,00 zł
  Daty dowozów - najbliższe dostawy:
  • 26.10 Warszawa, Kraków, Łódź, Wrocław, Poznań, Szczecin, Lublin, Białystok, Katowice, Częstochowa, Radom, Sosnowiec, Rzeszów, Kielce, Gliwice, Zabrze, Bielsko-Biała, Bytom, Zielona Góra, Rybnik, Ruda Śląska, Opole, Tychy, Gorzów Wlkp., Płock, Dąbrowa Górnicza, Wałbrzych, Włocławek, Tarnów, Chorzów, Koszalin, Kalisz, Legnica, Grudziądz, Jaworzno, Słupsk, Nowy Sącz, Jelenia Góra, Siedlce, Mysłowice, Zabrze, Gliwice, Tychy, Konin, Piła, Piotrków Tryb., Inowrocław i wiele innych... >> Zobacz harmonogram dostaw
  • Gdańsk i Gdynia: 26.10, 27.10  |  Olsztyn: 26.10  |  Elbląg: 26.10 | Bydgoszcz, Toruń, Grudziądz: 26.10, 26.10 | Kwidzyn: 25.10
Regulamin

Regulamin sklepu Eryby.pl

Słownik pojęć i definicje:

  • Serwis: Strona internetowa pod adresem www.eryby.pl, na której prowadzona jest sprzedaż produktów przez firmę PPH MAN Henryka Niziołek.
  • Sprzedawca/Administrator: firma PPH MAN Henryka Niziołek zarządzająca i prowadząca sprzedaż w ramach Serwisu www. eryby.pl
  • Klient: osoba lub podmiot składający oświadczenie woli/składający Zamówienie w Serwisie, podający dane osobowe oraz godzący się na przetwarzanie tych danych w celu zapewnienia realizacji Zamówienia.
  • Zamówienie: Złożenie oświadczenia woli przez Klienta zmierzające bezpośrednio do zawarcia Umowy Sprzedaży ze Sprzedawcą. Za skuteczne złożenie zamówienia uznaje się złożenie oświadczenia woli (dodanie produktów do koszyka) oraz uregulowanie płatności w pełnej kwocie.
  • Konto: Klient podczas składania Zamówienia może utworzyć indywidualne konto w Serwisie, na którym będą widoczne wszystkie Zamówienia Klienta, ich termin realizacji oraz inne informacje związane ze złożonymi Zamówieniami.

§1 Informacje ogólne

  1. Sklep internetowy (dalej "Serwis") prowadzi sprzedaż detaliczną pod adresem www.eryby.pl za pośrednictwem Internetu, na zasadach określonych w niniejszym Regulaminie (dalej "Regulamin").
  2. Właścicielem Serwisu jest: firma PPH MAN Henryka Niziołek z siedzibą w Kaniczkach 23b, 82-522 Sadlinki, NIP: 5810001206, REGON:170197367. Firma wpisana jest do rejestru Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej prowadzonego przez Ministra Gospodarki.
  3. Warunkiem zawarcia umowy sprzedaży/złożenia Zamówienia jest akceptacja niniejszego regulaminu oraz Polityki Prywatności, która skutkuje zobowiązaniem Klienta do jego przestrzegania.

§2 Wymagania techniczne

  1. Do korzystania z usług sklepu Eryby.pl niezbędny jest dostęp do Internetu, konto poczty elektronicznej (adres e-mail) oraz numer telefonu kontaktowego. Adres e-mail oraz numer telefonu muszą należeć do Klienta rejestrującego się lub składającego zamówienie w Serwisie.

§3 Korzystanie z Serwisu

  1. Klient może założyć konto w Serwisie (dokonać rejestracji). Rejestracja jest możliwa przed złożeniem zamówienia, ale również po dodaniu produktów do koszyka, przed ostatecznym potwierdzeniem zamówienia przez Klienta.
  1. Rejestracja polega na wypełnieniu formularza (imię i nazwisko, adres do dostawy, adres e-mail, numer telefonu), utworzeniu indywidualnego loginu, hasła oraz akceptacji Polityki Prywatnościi niniejszego Regulaminu.

§4 Zamówienia

  1. Zamówienia można składać poprzez formularz dostępny w Serwisie. Do złożenia zamówienia nie jest wymagana rejestracja. Jednak do skutecznej realizacji zamówienia niezbędne jest podanie: imienia i nazwiska, adresu e-mail, adresu do doręczenia produktów, numeru telefonu kontaktowego.
  1. Minimalna wartość Zamówienia wynosi 60 zł.
  1. Klient składa ofertę zakupu towaru wybierając towary oferowane w Serwisie (dodając je do koszyka). Zamówione produkty są produkowane na indywidualne zamówienie klienta, nie ma możliwości anulowania lub zwrotu zamówienia, jeśli do dostawy pozostało mniej niż 48 godzin.
  1. Klient składając zamówienie poprzez formularz w Serwisie (klikając „Złóż zamówienie”) zawiera umowę sprzedaży z obowiązkiem zapłaty.
  1. Warunkiem przyjęcia Zamówienia do realizacji jest dokonanie płatności przez Klienta.
  1. Serwis potwierdza przyjęcie Zamówienia poprzez wysłanie wiadomości na podany w formularzu adres e-mail. 
  2. Klient składając Zamówienie wyraża zgodę na przesłanie faktury drogą elektroniczną na podany adres e-mail.

§5 Odmowa realizacji zamówienia

  1. Sprzedawca zastrzega sobie możliwość odmowy realizacji zamówienia w następujących przypadkach: 
    • Zamówienie nie zostało opłacone 48 h przed dostawą lub nie zostało dostarczone potwierdzenie dokonania płatności.
    • Zostały podane błędne dane adresowe, co uniemożliwia realizację dostawy. 
    • Zamówienie nie może zostać zrealizowane z przyczyn logistycznych - adres wykracza poza strefę dostaw Sprzedawcy.
    • Istnieją podejrzenia, że Klient próbuje obejść ograniczenia ilościowe dostępnych towarów lub dostępnych lokalizacji dostawy, np. poprzez założenie kilku kont w serwisie lub podanie błędnego kodu pocztowego. 

§6 Produkty

  1. Przed złożeniem Zamówienia Klient zobowiązany jest do zapoznania się z opisem produktów, datą ważności oraz wagami produktów 

§7 Płatności

  1. Ceny podane w Serwisie są cenami brutto (zawierają podatek VAT). 
  1. Sklep wystawia na zakupione produkty fakturę, która wysyłana jest na podany w zamówieniu adres e-mail (po realizacji dostawy).
  1. Klient ma do wyboru metody płatności określone w zakładce Formy Płatności.
  1. Ceny przesyłek zależą od ilości zakupionych produktów i określone są w cenniku Dostawy.

§8 Dostawa

  1. Dostawa realizowana jest wyłącznie na terenie wybranych miejscowości. Szczegółowy wykaz znajduje się w zakładce Dostawy.
  1. W przypadku płatności przelewem lub za pomocą karty płatniczej, termin realizacji zamówienia wydłuża się o czas potrzebny na zaksięgowanie środków na koncie Serwisu.
  1. Koszt dostawy ponosi Klient i zostanie on doliczony każdorazowo do złożonego Zamówienia, chyba że w warunkach dostawy podano inaczej (dotyczy określonych lokalizacji). 
  1. Klient w zależności od lokalizacji ma do wyboru ubezpieczoną przesyłkę kurierską, dowóz w ciągu dnia lub dostawę pod drzwi poranną w godz. 2-8 rano.
  1. W przypadku wyboru dostawy pod drzwi sprzedawca dostarczy zamówiony towar w godz. 2-8 rano w wybrany podczas zamówienia dzień dostawy. Nie ma możliwości wyboru konkretnej godziny dostawy. Godzina dostawy zależna jest od trasy dostawcy. Przesyłkę uważa się za doręczoną, gdy przesyłka zostanie pozostawiona pod drzwiami klienta i dostawa jest udokumentowana zdjęciem. Wszystkie reklamacje powinny być zgłaszane do godz. 12:00 w dniu dostawy. Paczka pozostawiana jest za wiedzą i zgodą klienta, sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności z tytułu ewentualnej kradzież dostarczonej paczki. 
  1. W przypadku dostawy porannej w godz. 2-8 prosimy o podanie kodu do domofonu. W przypadku braku kodu do domofonu dostawca będzie dzwonił domofonem, dzwonkiem lub telefonicznie. Nieodebrana przesyłka nie zostaje zwrócona do Sprzedawcy i zostaje zutylizowana na koszt Kupujacego.
  1. Dostawa kurierska realizowana jest za pośrednictwem firmy DPD, przesyłki są monitorowane i ubezpieczone do kwoty 500 zł.
  2. Klient wyraża zgodę na otrzymanie informacji dotyczącej dostawy drogą mailową lub przez wiadomość SMS.

§9 Reklamacje

  1. W przypadku niezgodności produktów ze złożonym Zamówieniem Klient powinien skontaktować się ze Sprzedawcą i przedstawić niezgodności. 
  1. Reklamacja powinna być złożona w dniu dostawy produktów do Klienta.
  1. Sklep zobowiązuje się do rozpatrzenia reklamacji w ciągu 7 dni roboczych.

§10 Odstąpienie od umowy

  1. Zgodnie z prawem konsumenckim produkty ulegające szybkiemu zepsuciu lub mające krótki termin przydatności do spożycia nie są objęte prawem odstąpienia od umowy bez podania przyczyny.

§11 Ochrona prywatności

  1. Wszelkie informacje o ochronie prywatności zawarte zostały w Polityce Prywatności.

§12 Własność intelektualna

  1. Materiały zawarte na stronie są własnością Serwisu i zabrania się wykorzystywania ich bez pisemnej zgody Administratora.

§13 Zmiana Regulaminu

  1. Administrator może zmieniać Regulamin.
  1. Zmieniony regulamin zostanie opublikowany w Serwisie w postaci ujednoliconego dokumentu.

§14 Postanowienia końcowe

  1. Administrator może przesyłać Klientom, na podane przez nich adresy e-mail oraz numery telefonów niezapowiedziane wiadomości na temat produktów i usług własnych oraz produktów i usług swoich partnerów, pod warunkiem, że Użytkownik wyraził zgodę na ich otrzymywanie. Użytkownik może w każdej chwili odwołać zgodę.
  1. W sprawach nieuregulowanych w Regulaminie zastosowanie mają powszechnie obowiązujące przepisy prawa polskiego.

§15 Kontakt

  1. Użytkownik Serwisu może w dowolnym czasie skontaktować się z Administratorem.
  1. Strony ustalają, że wszelka korespondencja może następować drogą elektroniczną – email:kontakt@pphman.pl.
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl